Husker du Madam Skrald?

"Madam Skrald" på Sivegade ved Ørestads Boulevard Foto af Ânêraq Joelsen

“Madam Skrald” på Sivegade ved Ørestads Boulevard
Foto af Ânêraq Joelsen

I børne serien Fragglerne (Fraggle Rock 1983- 1987) er Madam Skrald den skraldebunke, som fragglerne besøger for at opsøge gode råd. De må, ikke uden farer, igennem Gorgernes have for at nå hen til Madam Skrald.

Jeg bor i Ørestad og gik forbi denne algeklump opsamlet fra kanalen og tænkte straks på Madam Skrald. Jeg nynnede Fraggle introsangen indenvendig mens jeg forsatte min gang mod vuggestuen for at aflevere min yngste.

Dette er mit første indlæg som blogger og jeg glæder mig til at vise billeder fra min hverdag, hvor jeg dokumenterer de små og lidt større detaljer fra livet i København.

Indlæg skrevet af Ânêraq Joelsen

Om Center for UrbanKunst

Center for UrbanKunst arbejder for at fremme kunst og kreativitet i det offentligerum.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

